/Files/images/metod_rabota/бпо.jpg


I засідання. Тема: Формування навичок правомірної поведінки в учнів початкової школи.Нові підходи до вирішення проблеми.

1. Аналіз асоціальності поведінки учнів початкової школи на різних етапах навчання. Результати моніторінгових досліджень

2. Роль практикумів з морального вибору в процесі визначення правомірної моделі поведінки.

3. Використання організаційно-діяльнісних іігор та ситуативного моделювання в роботі за ранньої профілактики неправомірної поведінки учнів 3-4 класів.

4. Створення проекту "Безпечний життєвий простір" для учнів початкової школи.

II засідання. Тема: Використання ІКТ у формуванні правової культури учнів основної школи.Досягнення і перспективи.

1. Використання презентацій у роботі за авторською програмою "Основи правової культури" в 5-8 класах.

2. Використання електронних правових тестів, задач, рівнянь і нерівностей у проведенні правових практикумів.

3. Створення і аналіз аматорських фільмів про антисоціальні явища у сучасному суспільстві. Використання фільмів в навчальній і виховній роботі.

4. Використання матеріалів телепередач правового напрямку у проведенні уроків з спецкурсів.

5. Використання Інтернет-ресурсів для забеспечення розвитку творчих здібностей учнів.

6. Використання аудіо книг у процесі правового навчання.

7. Використання електронних програм у правовому навчанні.

III засідання. Тема: Формування духовного і соціального здоров'я учнів засобами правового виховання.

1. Створення методичного забезпечення викладання розділу програми "Основи правової культури" в 8 класі. "Правовий статус неповнолітніх".

2. Формування навичок роботи з нормативно-правовими актами.

3. Проведення організаційно-діяльнісних ігор на різних етапах упровадження системи безперервної правової освіти.

4. Використання технологій розвитку критичного мислення у процесі формування правових знань-трансформацій.

5. Формування вміння створювати і користуватися юридично-діловими документами.

IV засідання. Тема: Використання різноманітних видів творчої діяльності у процесі впровадження системи безперервної правової освіти з метою навчання і розвитку обдарованої молоді.

1. Розвиток творчих здібностей учнів 1-4 класів на уроках з основ правової культури.

2. Проектна діяльність у роботі з формування правової культури школярів.

3. Дискусії та дибати у роботі вчителів старшої школи. Розвиток уміння аргументовано викладати інформацію та працювати з нею.

4. Розвиток творчих здібностей учнів старшої школи в процесі вивчення правових спецкурсів.

5. Про створення проекту "Ми будуємо місто Правоград".

Кiлькiсть переглядiв: 78